31 aug. 2009

La mare, la club

Cluburi, viata de noapte, briza racoroasa a marii, imbratisari patimase inainte de rasaritul soarelui, dulce aroma a pielii bronzate, ritm accelerat al batailor inimii in fata unui tarm curtat de valuri.
Un trup vibrand care te tine strans in brate si nu iti da drumul atunci cand racoarea diminetii trimite pielii mii de fiori, Costinesti, Mamaia, trance, house, miros de soare, nisip fierbinte.
Fustite scurte si palme atingand funduri apetisante pe ringul de dans, animatoare ale caror joc erotic salveaza singuratatea unora, dar cultiva si imaginatia altora.
A fost frumos la mare in putinele zile in care am petrecut. Mai exact, ne-am facut de cap in 4 zile ale saptamanii trecute, incercand sa profitam cat mai mult posibil de culoarea si stralucirea litoralului. In MegaDiscoteca Tineretului din Costinesti am fost in prima zi si i-am ascultat pe Connect-r si pe eternul antimondenitati Puya, care inteapa prim muzica lui orice neregula a societatii. Si se pare ca exista multe, dupa modul razvratit in care omul canta. A fost amuzant cand a spus ca va canta o melodie pe care o aude ruland pe strazi, in fiecare masina, desi albumul inca nu este scos. Dar ei, ce sa faci? Trebuie sa accepti pirateria daca asta implica o popularitate, o recunoastere ascendenta, in crestere, a personalitatii tale.
Dj-ii din Tineretului au tinut-o numai in mixuri tari, mentinand atmosfera fierbinte pana la aparitia celor ce aveau sa incendieze scena cu spectacolele lor. Connect-r si-a facut aparitia, si de aceasta data, alaturi de cei 4 bunaciuni.. pardon, dansatori care araaaaaaaaaataaaaaaau FENOMENAL. Nu stiu cum de nu au lesinat fetele. Eh, noi 4 ii aveam pe Iuli si Dragos, alte bunaciuni, am zis sa nu ne manifestam prea zgomotos, poate se supara baietii. :)) Anyway, oamenii se misca incredibil, Banana, cel mai aclamat de grupul feminin, a demonstrat cand s-a prezentat de ce este febletea fetelor (il iubeste femeile, e moarte dupe el), turnandu-si sticla cu apa pe (iarasi) incredibilul trup lucrat la sala. Ahhhhhh, we love you!
Trance, yeah, baby! Am ascultat indelung trance si house in Crush, din Mamaia, unde am fost in noaptea urmatoare. Am ramas uimiti de cat de pustie era statiunea la ore tarzii in noapte si neplacut surprinsi de clubul aproape gol. Dar asta nu inseamna ca nu am profitat. Eu si Didi am gasit scena goala si am dat spectacole pentru oamenii care ne considerau animatoare si doreau o particica din trupul nostru hot :)) Sa simti ore intregi ritmuri ale muzicii si sa dansezi asa cum vibratia te indeamna m-a facut sa cred ca la Bucuresti cluburile vor fi pentru mine o chemare. Pure Energy! Nebunie, frate!
Principalul obiectiv al distractiei mele la mare a fost sa dansez si sa uit de tot ce am trait anul asta, emotii, frica, melancolie, bac, admitere, stres, sa-mi fixez trairile si pasiunea doar pentru dans si nisip fierbinte, salvamari si apa, soare si prieteni. Si am reusit destul de bine sa il indeplinesc. De asta sunt indragostita de tot ce am trait saptamana trecuta.
In Ring am fost in cea de-a treia noapte. Mare greseala! :)) Ne astepta pe scena Sexy Braileanca, dispusa, ca intotdeauna, sa se exprime printr-un penibil ce o defineste. Fata si-a luat limbi din partea celor dispusi sa mearga in ring si sa se lase dezbracati de ea si, mai apoi, priviti de spectatori. 'Soarecii', asa cum se exprima Dj-ul, erau ai naibii de mici, dar distractia a fost pe cinste. Mai ales ca, la un moment dat, pe scena apare o gagica destul de.. bine mancata :D, care se dezbraca si alege sa stea pe scaun, pentru ca Braileanca sa-i faca cine stie ce (nici nu vreau sa ma gandesc ce).
Foarte tare e ca domnisoara disproportionata cade cu tot cu scaun in toiul petrecerii, satisfacand totusi baietii, care pareau pregatiti pentru un altfel de show, unul erotic. PENAL!
Pescarus. Am avut si noi in grup un pescarus dintr-asta, pe nume Iulian, care a ciripit tot drumul, necajindu-si pretenasul, pe rapidistul Dragos. Cat a mai suferit omul in tren, cand Dinamo batea loviturile de departajare, pentru ca in final sa se califice in Europa League.
Lasa, Iulian, la anul o sa comandam iar 10 chifle, o sa ne fie foame dupa primul an de studentie. :))
Welcome to the Hotel Cismigiu
Such a lovely place
Such a lovely place
E ca un sicriu. Ta na na na na

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa comentariu